Item toegevoegd aan winkelwagentje!!

Naar winkelwagentje

Mijn tickets

Wanneer ontvang ik mijn ticket ? >>

Uw ticket wordt direct na betaling per e-mail naar u verstuurd.

Ik heb geen ticket ontvangen. Wat moet ik doen? >>

Als u niet binnen enkele uren uw ticket heeft ontvangen, controleer dan eerst uw spam-box. Heeft u geen tickets ontvangen, neem dan contact met ons op via info@koopjekaartje.nl. Geef uw naam, adres, telefoonnummer en bestelnummer door, alsmede het evenement waarvoor u kaarten heeft gekocht. Dan gaan wij ermee aan de slag.

Moet ik mijn ticket printen? >>

Om toegang te verkrijgen tot het evenement dient u het ticket met de QR-code uit te printen. Ook is het mogelijk om de QR-code aan de ingang te tonen op uw mobiel.

Ik ben mijn ticket kwijt. Wat nu? >>

Geef uw gegevens door via info@koopjekaartje.nl Dan mailen wij u nogmaals de door u gekochte tickets.

Kan ik annuleren? >>

Via koopjekaartje.nl is het niet mogelijk om de reservering te annuleren. Koopjekaartje.nl verzorgt alleen de afhandeling tussen u en de organisator. Voor annuleringen dient u zich te wenden tot de organisator van het evenement. De contactgegevens van de organisator vindt u op de betreffende evenement pagina.

    


Evenementen

Ik heb een vraag over een evenement >>

Voor vragen of opmerkingen over evenementen dient u contact op te nemen met de organisator van het evenement. Koopjekaartje.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud of vorm van een evenement. De contactgegevens van het evenement treft u aan op de evenementpagina van het betreffende evenement.

Het evenement wordt verplaatst, wat moet ik doen? >>

De organisator van het betreffende evenement is verantwoordelijk voor de organisatie. Deze is ook verantwoordelijk voor de communicatie tussen alle partijen. Hierin is Koopjekaartje.nl geen partij. Uiteraard kan Koopjekaartje.nl daarin wel helpen. De contactgegevens van de organisator vindt u op de pagina van het betreffende evenement.

Het evenement wordt geannuleerd. Wat nu? >>

Als een evenement wordt geannuleerd om welke reden dan ook, is de organisator verantwoordelijk voor de afhandeling daarvan. Koopjekaartje.nl is daarin geen partij. Eventuele financiële afwikkeling van een en ander is altijd ten laste van de organisator. De contactgegevens van de organisator vindt u op de betreffende evenementpagina.

    


Betalingen

Welke betaalmiddelen zijn er? >>

Tickets via Koopjekaartje.nl kunt u betalen via iDeal, Paypal en Creditcard. Dit houdt in dat u de betalingen beveiligd verwerkt binnen uw eigen vertrouwde bankomgeving. Voor iDeal worden geen extra kosten berekend. Bij gebruik van een Creditcard worden er extra kosten berekend. De hoogte van deze kosten zijn gerelateerd aan het totaalbedrag van de bestelling. Deze extra kosten worden in geval van annulering niet gerestitueerd.

Wat moet ik doen als de betaling niet lukt? >>

Als de betaling om welke reden dan ook niet lukt, zult u geen ticket ontvangen. Om alsnog tickets te ontvangen dient u de bestelling opnieuw uit te voeren.